لبت راز من...

سکوت بارانی

سکوت باران پر از فریاد است واین فریادرافقط بعضی ازمردم می شنوند

لبت راز من...

لبت راز من و بوسه کلید فتح این راز است

 

بپوشان راز را بر دیگران و باز کن با من

 

نزن پَر، پرگشودن نقطه ی آغاز زندان است

 

قفس زیبا ترین جای جهان! هم با تو هم با من

 

لباست را ز تن بیرون کشیده گردبادی تند

 

سراپا چشم هستم، خیره ام..... محو تماشا من

 

وعصیان از رگانت ذره ذره می چکد آدم

 

تو کردی معصیت، اما شدم رسوایِ دنیا من

 

ریاضی

 

درس

 

فکر تو مهم تر از همه اینهاست

 

معلم دادزد: بیرون! ببخشید .... باز آقا من؟

 

اگر من نقطه ی ضرب الاجل هستم پشیمانم

 

به بازی میگرفتم سالهایِ سال دنیا من

 

رکب خوردم من از دنیا و تو، از چشم و دستانت

 

و مثلِ رود گریان می روم تا عمقِ دنیا من

 

صلاح الدین حسین پناهی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 14 ارديبهشت 1394برچسب:,ساعت 16:37 توسط دالیا |